Skööööönt med lov! Men har tyvätr inte så mycket tid till bloggen..

Hejhej, jag vet att det har vart dåligt man har inte haft tid.. Men ska försöka förbättra det, haha. Men sluta inte läs min blogg! För jag kommer tillbaka efter lovet, hahahahhaah. Men lite kort,

I måndas va jag me alicia och vi hade en slappdag kan man säga. Först va vi lite i forum och bytte mina hörlurar och kollade lite på kläder. Sen åkte vi hem och gjorde typ inget. Träffa en person... Men på kvällen gick vi till hemköp och köpte kladdkaka och läsk så satt vi utanför och hade lite kul soom vanligt. Men sen så givk vi till mej och busringde massa människor, mohahahhah. I tisdags blev det alicia igen, vi mötte matilda i forum och några mannar. SEn åkte vio till pompen och bara satt där, heeelt menningstlöst. Så jag alicia och matilda tog bussen till M och åt midda. Vid 7 kom alex, pompen och ludde hit och vi satt och pratde och gjorde en fånig sak. Men vi fick inte sova här så A pappa kom och hämta oss, så vi sov hos alicia, vi hade så jäääävla kul på kvällen att jag dööör! Vi hittar alltid så kul saker i filmen, dom bästa är, baksmällan, heartbreak hotel, how to lose a gay in 10 days och shes the man. Imorse tog vi bussen tillbaka till matilda och nu sitter vi i matildas rum och e cooola. Ikväll sover vi hör igen.

PUSS JONNA

Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Det var så lite så ;)

allt bra ?

2010-03-03 @ 14:24:08
URL: http://hahaha.blogg.se/
Postat av: pompen

Heeeeeelt meningslöst hos mej :) <3

2010-03-03 @ 15:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0