Sitter på bussen med sofia:-d

Hejhej, sitter på bussen hem från forum med sofia. Vi ska hem till mej för att färga hennes hår mörkt! Det kommer bli skitsnyggt tror jag;) Som sagt sov vi hos david i natt vi hade skoj, typ satt o pratade i telefon med några töntar och spelade spel haha, det e fett kul:D och ja måste säga att jag äger dom rätt så hårt. Och så smsade jag o david med varan från varandras mobiler, jag vet vi e fett no lifers, men det va kul. Sofia somnade typ vid 3 elr nåt och ja odavid vid halv 4-4. Sen vaknade vi imorse vid 12. När vi hade ätit frukost och fixat oss drog jag o S till björknäs och solade, vi blev faktiskt brunare än jag trodde. Bilder kommer senare, puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0