Ridning♥

Hej kom hem från ridningen för 1,5 timme sen kanske. Har ätit duschat och lite sånt. Har tyvärr ingen bild på outfiten idag:( Men det blev så stressigt efter skolan så hann inte fotaaaaaa. Slutade sent idag så hann inte göra nåt efter skolan, förutom att byta om och äta lite. Jag va vid stallet 5 och hjälpte till med småbarnen. Har ääääntligen börjat på lämmshaga igen. Ridningen ja roligt idag. Vi jobbade mycket med formen och sånt. Och det gick skitbra. Hade lilla tronado. Och sist jag red han gick det skit... Men idag va jag nöjd. Juste köpte en jättebra ansikts scrub idag, blackhead eliminating. Har inte så mycket mer att skriva eftersom det inte har hänt mer. Men vi hörs kanske ikväll.
Ursäkta dåliga webbcam bilder,

BHn jag köpte igår. Hahah, tyckte den va lite coool:D

Puss jonna

Kommentarer
Postat av: Feeelix ;)

den är inte bara cool den är seexy också ;)

2010-03-15 @ 21:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0