Ridning och hockey.........

Usch statistiken sjunker som fan.. Men jag får väl skylla mej själv.. Mn jag har verkligen inte haft tid, och idag efter ridninge va jag tvungen att kolla på min brors hockey, shoooooot me. Efter skolan tog jag och karin bussen till centralplan för attt träffa david en sista gång innan han åker till västindien i två jävla veckor..*snyft* Menmen, sen hoppade vi på 22 och där träffa vi på min kusiiiin, trevligttrevligt. I gurra tog vi bussn till ludde för att träffa han och alwx. Vi typ gick runt åt glass och va hemma hos luuuuudde. Sen begav jag mej till ridningen, hahah. Jag red tornado vi red barbaka och tränade på skänklvikningar och galopp fattningar typ och sen lite vanligt. Det va kul och tornado gick fint. när vi va klara kom papi och hämta mej men jag va tvungen att följa md till min brors hockey och kolla på det sista av hans träning, suck... JUSTE MÅST BARA SÄGA ATT INGEN FÅR BLI MEDLEM I MATILDAS BAJSCP GRUPP PÅ FACEBOOK!!!! Jag känner nu att det här va att tråkigt inlägg och jag ska försöka att bli bättre men jag har inet haft tid. Och på helgerna brukar jag ju inte heller ha tid men jag får försöka mobil blogga elr nåt. Men stanna kvar det blir bättre, JAG LOVAR!


Ni är älskade och det vet ni <3

Puss jonna

Kommentarer
Postat av: n

BAJS!

vad jag älskar dig mestmestmest

<3

2010-03-30 @ 19:20:44
URL: http://melinaoalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0