Monday

Shaba alla läsare, sitter i sänget och gör typ inget just nu.. Tråkigt värre. Idag slutad jag halv 3, najjs [: Då va jag md karin och lisaaaaaa. Vi åkte hem till mej och åt, skrattade, pratade och lyssnade på musik. Hann inte md så mycket mer för vid 20 över 4 va jag o lisa tvungna att ta bussen till våran trääning. Vi hade träning i björknäs i 2timmar. Först typ anfallsövningar och sen core (staving?) jaja, det va alla fall kul. Imorn är det ju joal dan men vi kommerr inte kunna va med varan!!!!!!!! Min träning börjar 4 och vi skulle vart ,d varan innan men hon e på nån sak med skolan! Och efter går inte heller för min träning slutar när hennes börjar... Fukk me. Jaja, sånt e livet, hehe. Asså jag bösjar få blogg torka ve inte vad jag ska skriva om.. Kom gärna med förslag!
Älsklingar,

Puss hörs kanske senare:P

Kommentarer
Postat av: lisa♥

jag älskar dig hunny<3

2010-03-16 @ 21:33:57
URL: http://typsiktlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0