Matiiii

Hejhej, sitter hemma hos matilda, just nu gör vi typ inget elr hon tvättar hååååret:S Jaja, men idag hade jag som vanligt träning, men det va inte jobbigt alls idag och rätt skönt, fast behövde ta det lungt pga min fot... Efter träningen åkte jag, alicia, matilda, sofia och lissa in till stan och fiiiikade o kolla runt i affärer, skit mysigt! Det känndes som en sommarkväll typ. Vid halv 7 drog L och A hem men vi satt kvar en stund och kollade sen runt lite. Vid halv 8 drog även S men jag och M åkte till brommmmmmma och träffa jocke. Åhh, gud det va länge sen! men kul va det. Så matii och jocke har ppeace nu, jääää. Men sen begav vi oss hem hit (till M) Och jag slaggar här tonight! Najjjjs (: Men nu ska vi sätta ppå nån små bra film och äta ostbågar! MUMMA♥ Hhaha, blir säkert bert om jag känner oss rätt ;) Men måste dra nu babyssss! Pusspuss vi ses!

Smått cool bild på mej och sofia från i sommras:D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0