Lite kort om helgen.. som vanligt:P

Hejhej, som oftast har jag inte hunnit blogga i helgen... Förlåt. Och har tyvärr inte tid nu heller för ska duscha men lite blir det alla fall och imorn kommer det biiiiilder:D Så lite kort om helgen,

Fredag, efter skolan åkte jag till forum för att mötta up sofia och några till för vi skulle ta bussen tsm till träningen. Och jag tror aldrig jag och sofia har haft så där jobbig träning i hela våra liv! Hahah. Vid 8 mötte jag alxander och ludde i hemmesta och vi gjjorde typ int myckt. Mn sen träffa vi nora och beata och alla vi åkt hm till beata. Vid halv 11 hämta matii mej för jag skulle sova hos henne. På natten gick vi ut och träffa ludde och alex. Och dom e så söööta så jag dör! Dom gick från alex hem till matilda på natten för att träffa oss, det tog typ 1,5 timme:O
Lördag, på dan va jag och alicia i forum och köpte present till carro och petra, till carro köpte vi BH och trosor och till petra en t-shirt och en perfym:) Vi tog bussen till boo vid halv 5 och kollade på fotbolls match i kylan, inte kul... Skulle egentligen vart med men hade mått jätte dåligt på morgonen:( Efter matchen fiuck vi skynda oss hem för att fixa oss till festen. Det va faktiskt roligt. I början lite segt så jag och vendela gick och satt oss där nere och prata, heheh. Ja det va kul ockar inte berätta så mycket, vi tyå, åt, dansade, pratade och såg på film.
Söndag, mötte matilda i forum vid 12 för vi skulle kolla på när erik saade! Aaa, han e så sööt så jag dööör! När han hade sjungit och så köpt vi hans skiva och ställde oss i kö för att få hans autograf! Kommer nog aldrig lyssna på skivan men ville ha autograf:P Och vi stod fan i kö i 45min för det, asså guuud va dte va ycket foolk. Vi träffade kalle och david en stund också, och lite albin... Efter det gick vi mest runt och kollade men åkte sen till matii och låg o kollade på film:D Båda va skittrötta. Vid halv 9 - 9 kom pappi och hääämta mej. Ni ska jag typ duscha och fixa lite saker. Imorn blire karin och trääääning:D
Förlåt för dåligt med bilder och så men det kommer imorn!

Puss jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0