Joaldagen, utan alicia:(

Hejhej, det här blir ett kort inlägg för jag har lääxor, in my assssss. Har fan So, engelska. spanska och svenska:O:O:O:O:O:O:O:O Stakars mej säger jag bara. Och jga hinner inte göra nåt imorn för då blire David och Karin:) Och på kvällen träning och sen sover Nora hääär, det ska bli skoj. Jaja, idag har jag inte hunnit mycket alls, trååk. För jag slutade 3 och träningen slutade 4, så det va bara att äta o byta om. Träningen slutade halv 6 och Sofia lisa o jag segade sönder oss så vi ko  inte hem förns 7 alla fall jag och sofia. Nu har jag duschat och ätit och ska snart börja med läxorna. USCH! Förlåt att dte blir så korta ilägg men nu när jag har så mycket träningar så hinner jag knappt göra nåt och då blire ju inget att skriva om :P Men det blir bättre. Hörs lite senare, Pusspuss♥

Outfit,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0