Ja levde inte innan jag träffa dej...

Hejhej alla glada. Känner att jag e på bra humör just nu, vet inte vaf men det e ju alltid skönt. Sitter på bussen hem från forum har vart med matii, max, alex, ludde och lukas. Dom e så söta så. Jag fattar inte varför jag och matilda slutade umgås? Vi som va så bra kompisar när vi va små, har ju bara umgåtts lite då och då senaste 2åren, men nu e vi tillbaka bättre än någonsin. Haha, jag e så töntig. Juste dan.. Vi gjorde inte nåt speciellt direkt men har alltid kul:D mohaha jag och matilda har gjort en lite roligt deal(stavning?) Se hur det blir med den. Nu orkar jag inte skriva mer men kommer tillbaka i kväll med lite bilder, bla. Outfit;) puss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

luckas, sötnos? -,-

2010-03-08 @ 20:52:24
Postat av: Anonym

haha!

2010-03-08 @ 22:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0