HISSHISSHISS

Tycker det är skit snyggt med mönstrade leggings, spets leggings, lackleggings, leggings med detaljer som dragkedjor, nitar mm. Verkligen en hiss enligt mej. Funderar på att köpa ett par lackleggings med dragkedjor imorn om jag hinner:S Och måpste köpa in massor till sommarn. Alla fall STOR hiss nu till våren.
Jag vet, jag vet, aaaaaaaaalla hissar ringar. Men jag måste bara göra det. jag använder nästan aldrig ringar, lr jag gör aldrog det. men tycker det är skit snyggt på andra. Får väl ta och börja göra det. Min kompis har nästan alltid massa fina stora ringar och det är verkligen fint! Btw, fail collage jag vet.

Kommentarer
Postat av: johanna

bilderna tagen från evelina ? <3

2010-03-31 @ 14:30:14
URL: http://joiio.blogg.se/
Postat av: evelina

hörru!, du får gärna fråga mig innan du snor mina bilder :S

2010-03-31 @ 20:20:23
URL: http://evelinadeckel.blogg.se/
Postat av: Anonym

EVEEE BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN WIIIIII

2010-03-31 @ 22:07:03
Postat av: deru bildsnattare

är inte alla bilderna på evelinadeckel.blogg,se ? ja utom den sista..

2010-04-04 @ 19:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0