Hemma från 3timmars fotboll...

Hejhej, det här blir ett kort inlägg. Klev nyss ut ur duschen efter 3 timmars fotboll.. Men kul har det vart! Efter skolan va jag med lisa min coole vän, hheh. Vi åkte snabbt till forum för hon skull köpa några skor typ:S Men hann inte va där länge alls för va tvungna att åka hem till mej och käka o byta om till matchen/träningen. Idag har jag först 2h träning med akademin, den första timman spela vi träningsmatch mot f97 och vann med 3-1 wihooo. Och den sista timman hade vi träning, körde match då också :D När vi va klara vid 7tiden åkte jag och sofia hem till henne för att äta och ta det lugnt innan det bar av till nästa träning, med vårt vanliga lag dåra. Vi hade fys i myrsjö, det va riktigt kul, fast jobbigare än vanligt. Juste jag och sofia har funderat på att börja gymma/träna. Det är ju alltid bar! Måste bara snacka med våra föräldra först. Men det finns lite nackdelar, jag kommer inta ha nån fritid ALLS:S Menmen. Men nu måste jag lägga mej och läsa, det tar ung 5000timmar för mj att somna. Så jag måste börja lägga mej tidigt! Pusssssar från mej♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0