Hann ingenting igår..

Hejhej, rubriken förklarar vaf det inte blev nån blogging igår. Kom hem efter skolan vid Kvart över 3 och då va jag ett tag med Elsa och agnes, elr till typ 4. Sen va jag tvngen att äta och skynda mej till matchen. Det gick bajs, elr vi vann men jag splade kinte bra alls.. Matchen va klar 7 och då va det bara för mj och sofia att direkt dra till våran träning med det vanliga laget. Sofia följde med mej hem och hin sov där. Ja det va lite kort fattat.
Just nu har jag No vi lyssnar på redovissningar, snart e det nog min o melkers tur:S Jag älskar min rektor! Han delar ut en 100g marabou till alla i skolan. Han e fett coooool!

Vi hörs ikväll, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0