GLAD

Hejhej, lite kort blire här men ändå. Igår va jag och red med skolan vilket va väääldigt kul :) Efter ridningen åkte jag till forum för attt träffa mamma, vi skulle köpa skor och fixa bankkort så det får jag hem om typ 4dra:D På kvällen va jag och karin en stund med alicia och lisa men sen gick vi hem till meh och sov där, och hade jävligt kul! Idag så vaknade vi rätt sen och låg i sängen till halv 2, hheh. Men sen va vi tvugna att pallra oss upp för mamma skulle sjusa oss till sickla för jag skulle köpa en jacka som så klart inte fanns där.. Men istället blev det tights och en klänning, trevigttrevilgt! Så jag ska till stan imorn och köpa jackan. När vi va klara åkte vi till forum och mötte adam och david! Men karin va ba där i typ 30min sen drog hon men ja va kvar där ett tag med dom. Nån gång skulle david till nån cool så jag drog hem. Jag har baara suttit gär och kollat bloggar och pratat me lite folk på msn. Men nu sk ja typ ut och träffa Alicia och lollo, jäää. Det blir skoj. Venne vart jag sover men vi hörs!

Puss jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0