Det här är heeeelt fel!

Statistiken sjunker:O Vafan? Får väl börja blogga mer. Men vet inte om vad, snälla lämna förslag. Jaja och börja kommentera e ni göööölliga. Juste idag va min no lärare gullig som lätt oss sluta 40min tidigare jääääää. Så efter skolan mötte jag david och hans gullige kompis adam bara en kortis för att säga hej och så stod jag o prata md dom en stund. Sen begav jag mj hem, hehhe. Bytte om och typ va lite inne på datan. Åkte sen till orminge oh köpte pastasallade och tog 22 mot gurra. På bussen träffa jag Lollo sweeetiiiii♥ Och så bytte jag buss i gurra och blablaba... Jaja ridningen va kul jag ´hade totte igen och vi gjorde i princip samma sak som förra veckan men det gick inte alls lika bra idag:( Nu har jajg duschat och sånt och tänkte snart träna lite glosor... Skolan kan ta sej.

Och sen lovade jag ju att berätta lite om igår också för jag hann nämligen inte blogga igår kväll. Eftre skolan va jag med karin och david vi åkte hem till karin. Vi gjorde inte så mycket utom att ja typ gjorde pannkakor till dom för jag hade det i läxa. Och dom blev suuper bäääst! Jag e fett proooo. Sen satt vi typ och pratade och skrattade tills vi dog. Dt va länge sen jag skratta så mycket:P Och jag o karin kom på vääääärsta gryma planen vi ska göra, mohahhahah. fast det är typ 5månader kvar tills den kan utföras menemen. Vid kvart över 7 tog vi bussen till orminge för david skulle hem och jag skulle till min träning, o karin va mitt sälskap.. hahh. Och jag vet inte om jag sa det förut men Nora och beata va med och protränade i vårt lag, dom tyckte det va kul.. tror jag:P Och vi kom inte hem förns halv 10 så det va därför jag inte blogga plus att dom sov hos mj eftersom dom bor så långt bort. Drt va mysigt värre, hahha:D
Men nu har jag inte mycket mer att säga, så vi hörs! Pusspuss

Hahha, jag älskar er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0