Bussen

Sitter på bussen till stan för att fixa mina inlägg till fötterna. Och kände att jag hade riktigt tråkigt så jag tänkte att jag slänger in ett inlägg. Ung såhär ser min dag ut, Kommer bara hinna va med i skolan dom typ 2sista lektionerna som är spanska så det känns onödigt på alla sätt, men mamma e cool... Alla fall efter skolan blire lisa (: vi ska typ till stan elr nåt, och sen har vi match på boovallen, och efter det måste vi skynda till vår träning. Ja det e väl typ så. Kommer nog inte hinna blogga när jag kommer hem, men ska försöka blogga mkt under dan! På bilden, söta beata när vi va och red med klassen<3

Kommentarer
Postat av: LAJSEIY

självklart gör jag på andra också :) men jag tar ju betalt för jobbet :)

2010-03-31 @ 09:53:30
URL: http://lajseiiy.blogg.se/
Postat av: b e a t a

Fett sött? ;) <3

2010-03-31 @ 13:47:26
URL: http://beataofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0