Bästa vänner föralltid, va hände?

Jag älskar dej och ja vill inte ha det så här..
men allt känns bara så fel, så..
jag vet inte bara helt cp
jag vill ha allt dej jag hade med dej
men det är inte så läätt
för det känns baara helt jävla fukking meningslöst
för vi hade alldra roligast alla nätter och kvällar
men just nu vet du lika mkt om jag att det inte kommer bli av på lääänge
och det är inget jag vill och jag vet att du inte heller vill det..
men va ska man göra?
man gör misstag men jag visst aldrig att det skulle ändra så här mkt
liksom vi va ju ändå med varnan mkt
och ja vet att du säger, det kommmer bli som vanligt igen
men det är nog läätt att säga
för vem vet när dom ändrar sej?
om dom ens ändrar sej?
jag vill ha allt det där som känndes så rätt med dej
för vi har så jääävla kul gumman
tror inte du fattar hur mycket jag älskar dej bästavän
men funkar det verkligen att va bästavän med dj nu när det e så här?
ja just nu kanske men inte hur länge som helst
för förlåt älskling,
men det orkar jag seriöst inte
för jag måste få allt erl inget av dej
klarar inte av att ha det så här..


Kommentarer
Postat av: Lisa

men ska du bara sluta vara kompis då eller?

2010-03-23 @ 18:53:57
URL: http://lisaoffashion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0