Alicia, lisa, elias och ruuuben

FÖRST VILL JAG BARA GE ETT STORT GRATTIS TILL MIN SÖTNOS NORA SOM BLIR FJORTIS IDAG! GRATTIS BABY JAG ÄLSKAR DEJ♥
Hejhej, idag va en jääääävligt chill dag i skolan. När jag slutade vid halv 3 tog jag bussen till forum med tilde och nora. Där skulle jag mötta alicia baby! Vi gick runt lite och pratade, om massa saker. Och alicia har ÄNTLIGEN fattat vad jag har försökt få in i hennes huvud sen vi börja i 7:an. Sen kom Lisa och vi gick för att köpa glass:D Jag och alicia köpte den nya ben&jerry glassen, peanutbutter cockie dogh (stavning???) stor HISS på den! Hahahah. Sen tog vi bussen hem till min pappa där vi satt pch gjorde typ inget:P Men lisa behövde sen ta bussen hem för att hon hade läxor och jag o A tog bussen till ångbåtsvägen o mötte Elias. Vi tog typ direkt bussen tillbaka till boo för att mötta Rubisss och han e skyldig mej vad jag vill, MOHAHAHAHAH! Tänkte bara säga det :P Alla fall vi satt där och pratde ett tag men gick sen hem till rubiss och han åt och så men vi satt på hans rum och va cooola! Och sen pallra vi oss till hemköp. Mn alicia behövde dra typ så då gick jag och elias och rubisss runt och dom följde mej till bussen:) Ja så ha min dag i stort sätt vart. Imorn blire alicia och träääääääning. Tänkte bara tips om en blogg som hålls av en gullig tjej som heter-->Johanna<--:)

Jag älskar dej bästis, 14år... <3

Kommentarer
Postat av: sofia

sv; anden går i vår klass :D

2010-03-23 @ 09:08:10
URL: http://tjenabanan.blogg.se/
Postat av: sofia

sv; javet :D <3

2010-03-23 @ 10:38:40
URL: http://tjenabanan.blogg.se/
Postat av: n

tack jonna bebis ,

jag älskar dig också babeeeeee <333

2010-03-23 @ 11:50:41
URL: http://melinaoalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0