Alicia lindeborg

Hejhej, alicia drog för kanske 10min sen elr nåt:S Alla fall efter skolan åkte jag till forum med Sozo och Säääära. Skulle va md dom ett tag medans jag vänta på Alicia som slutar 16:40.. Alla fall, först åt dom i hundra år, men sen giock vi runt i massa olika affärer och Sozo skrattade åt varenda ord jag sa, hahah. Vi gick runt rätt länge och jag hittade ett par sjukt snygga tights jag funderar på att köpa.. Det va lack med dragkedja på sidan. Alla fall sjukt snygga! Sem blev vi så varma så vi gick och köpte glasss, MUMMA. Efter 100år kom äääääntlign alicia. Så jag, A, S, och S gick runt lite och dog. Men sn pallade ja och A inte nå mer så vi drog till centrum för att utföra vår heeemliga plan, hahah. Och pallra oss sen hem till min mami. Åt middag och fixade md lite kläder. Ja det va typ allt vi hann med för sen skulle hon heeeem. Nu ska jjag gå och hämta ett äpple till mej själv. Puss på alla söta.
Bild från förra våren på alicia när vi va i stan och åt glass! Våååååår kom nu!


Kommentarer
Postat av: johanna

är de där typ vid plattan ? (: <333

2010-03-30 @ 15:30:45
URL: http://joiio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0