Alicia du betyder guld för mej

Hejhej bloggen. Idag har jag tillbringat dagen med Alicia. Jag skulle nämligen köpa n jacka från H&M som jag har kollat på länge men den har aldrig funnits i rätt storlek:( Så vi åkte till forum bara i hopp om att dom skulle fått in den men nej.. Fast hittade ett par super söta roset hårspenen som jag köpte istället. Vid 2 tog vi bussen in till stan för att kolla om den fanns där och det fanns den! Äkta glad jag blev, hahah. Men vi hann inte va där så länge för alicia skulle ha match och massa skit så vi tog bussen tbx till forum för hon hade match i nacka boll hall. Och jag skulle träffat Alexander och ludde, men så blev det inte. Så jag tog bussen hem till mej, och där träffa jag Karin, memme och maaaax, så jag fick lite sällskap:P Och ikväll vet jag inte vad som händer. Kanske ska städa lite mer i mitt rum. Dt kommer ta 1000000000år. Jaja är straax tbx med bilder!


Erkänn att jag e fett pro på att göra inbakade flätor! Blä jag skulle fan ge mitt ena finger för att få platt hår...
Puss jonna

Kommentarer
Postat av: hedda

du, haha jag skulle göra allt för att få lockigt hår !! :P <33

2010-03-21 @ 23:01:55
URL: http://heddaprimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0