Alicia♥

Hejsan!
Kom hem för typ 1tim sen kanske. Orkade inte titta på Alicias träning som jag brukar istället gick jag hem själv,var kom de ifrån? Våran engelska lärare blev typ sjuk på slutet av dan så vi fick sluta 2 istället för 3, wihooo. Vilket va braaa, så efter skolan åkte jag till mami och träffade alicia, vi gjorde mat och snackade typ. Och så planderade vi lite till vår fest, hahah. Jag vet det är ganska långt kvar men hade inget annat för oss. Meen det är faktiskt "bara" 58 dar kvar till jag fyller år:D Ja, vid kanske 3 kom sofia också vi låg i min soffa och prata, srattade och ringde en coool man. Bild på outfiten kommer senare. Ni har blivit bättre på att kommentera! Men fortsätt att ställa frågor till frågestunden!

Bild på mej och lisa på grönan i maj. Hahha, det hände så mycket kul saker den dan... Allt va mycket bättre då:'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0