Aaaaa, kommer fan inte ha tid med nåt:S

Haha, förklaring till rubriken, jag kommer ha hur mycket träningar som helst fram till påsklovet..
Det kommer ung se ut så här,
Mån - Inget, Tis - Fotboll med akademin, Ons - Först akademin sen mitt andra fotbollslag, Tors - Ridning, Fre - Akadmiträning, Lör - Inget(tuuuuur), Sön - Fotboll med vanliga laget. Please shoot me someone..
FATTA! Jag kommer seriöst dööö. Jaja nu kansk jag blir small till sommarn alla fall:D
Idag va en rätt skön dag i skolan, och jag måste bara berätta en sak. På No har vi sexuallkunskap och jag jobbar md Melker vi har typ grupparbeten. Då skriver vi om olika "filer" hahha, ja asså typ pedofiler, neckrofiler.... Och asså shit det finns så jävla sjuka saker:O Fyfan vad jag satt och skrattade, folk som tänder på avföring, HAHAH. Hur sjuk e man då? Och av amputerade kroppsdelar, insäkter som kryper, eyy fyfan. Hahah dt fanns så jävla mycket sjuka saker. Nog om skolan. När vi äntlign hade slutat åkte jag och karin bara jätte fort till forum för jag skulle köpa en ny Bh. Den e fett cool, men har ingen bild nu för glömde den hemma hos mamma när vi va där en stund. Vi tog bussen hem till, ja min mamma. Där gjorde vi mat och chillade. Typ pratade, lite tv och som vanligt med Kain massa SKRATT:D Kom hem vid lite före sju till papi och gjoirde int så mycket för skulle iväg på fys vid 8. Det va riktigt kul:) Nu sitter jag och äter yoghurt med bääääär. MUMMA! Har precis duschat, och fixat lite tjejsaker:P Imorn blir det ridning och innan det typ plugg? Här kommer dagens outfit,
Kjol - Gina, Tröja - Zara, Spets sak under - NYer

Är strax tillbaka md svaren till frågestunden! Hade gärna haft den lite längre men hinner inte svara på allt nån annan dag den här vecka;)

Puss Jonna

Kommentarer
Postat av: lisa♥

haha gumman vi har träning på måndag också! :) <3

2010-03-11 @ 07:07:24
URL: http://typsiktlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0