Bilder och svaaaar :D

Själv tog jag inte så myckt bilder på örebro. Men några ;)
Men kommer mer när min kompisar lägger upp dom !

Jaag och Eve, första dagen =)

När vi vann med 4 - 0, Hahah happyface♥ ( ignorera mej tack )

Innan vi åkte hem, ni är helt klart underbara♥
Och så lite svar på kommentarer,

Sv; Jaaaaa, det måste vi :D Jag älskar dej gumman <3


Sv, Asså jag har inget i munnen. Det ser bara ut så. Hahah. :D


Japp det gör jag. Och det är jag glad över, för hon är grymt underbar♥
Innan cupen va vi liksom aldrig med varan bara hälsade på varan.
Och såklart pratade vi på träningarna och sånt.
Men nu under cupen blev vi jättebra vänner :)
Va nog mest med henne. Hon är verkligen jätterolig och snäll.
Och det är tack vare henne på sätt och viss att allt känns perfekt nu !

Jag älskar dej Vendeliiii, ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0