Visby

Japp, idag har jag vart i Visby med Hanna och Matilda. Trevlans (:

Vi gick runt och kollade i lite affärer, åt lunch på donken och köpte glass.

Hahha jag är fetto ja vet ;) Menmen. Köpte lita saker också, kommer bilder.

 

Har ju inte så himla mycket att skriva. Tror jag kommer skriva mer ikväll.

Jag och Hanna sover över här hos Matii i visby och hon har internet :D

Förresten hur är det i stockholm?

Här åskar och blixtrar det :/ Inte najjs, och nu börja det regna också...

 

Aja här kommer bilder, enjoy

Nagellack "Blue my mind" 39.50kr H&M


Trosor,

Ljusrosa 79.50kr H&M

Typ gröna(snyggare irl) 69.50 Lindex

Mörkrosa 69.50 Lindex

Gula 29.50 (rea) Lindex

Hanna, jag och Matilda, älskar eeeer♥


Och så en bild på mej och Mooooooltas bebi<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0