Trosor och mössa

Hej, just nu sitter jag hos alicia och ska om typ 1 tinmma pallra nej till lisa:D
Och kvällen kommer spenderas med henne, idag har jag som sagty varit m alicia.
Först va jag i orminge ett tag och väntade på alicia då gick ja in i lite affärer.
Och på lindex hade dom typ halva reaprset och rätt mycket snygga trosor men alla va typ L elr M.
Men jag hittade ett par trosor i alla fall och en liten mössa, och det blev bara 45 kr TILLSAMMANS!
Vid 3 kom alícia och vi åkte till Maxi för hon skulle handla godis till Vemdalen.
När vi hade handlat och alicia satt och åt korv så kom Marion o sandra:)
Åhh, marione <3
Vi stodd och prata m dom i evigheter tills dom behövde gå in och handla och vi behövde dra.
Nu sitter jag ju här och alicia packar.
Och nuuuuu har jag inget mer att säga hörs nog ikväll:)
Men här kommer lite bilder,

Mössan jag köpte för 25kr.
Den ser asful ut typ brun på bilden, men det e vinröd och jääääätttefin:D

Och så trosorna dom kostade 20kr.
Det är egentligen En roset opch spets längstfram men det syns inte på bilden.

JONNA PAULINA LUNDH ♥ ALICIA SOFIA LINDEBORG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0