Sööööööööööööööndag

Hej, nu har jag städat och lite sånt och ska snart hoppa in i duschen:)
Imorse vaknade jag och lisfis vid kanske 11 då åt vi frukost och fixade massa.
Vid 1 börjad vi fixa oss men kom inte iväg förs halv 3 då åkte vi till forum.
Där byte lisa lite tröjor jag kollade på lite saker och så gick vi runt och bara pratade och kollade i affärer.
Men jag klarar inte av det, jag blir kääär i allt, dom har så jääävla snygga saker nu!
Hittade ett par finfina skor på H&M som  jag vill ha, elller rättare sagt 5st, hhah.
vid halv sex satt vi oss på niko elr va det heter och åt middag, muuuumms:D
Ja det va väl typ allt rätt skön dag kan man säga.

Och så lite om fredag:
Ja och beata tog bussen mot slussen och hanna hoppade på vid centralplan.
När vi kom fram tilll slussen tog vi bussen till ett fik poå söder där min bror jobbar och åt semlor o coooola:)
Vi satt där och bara pratade rätt länge sen åkte vi hitt och ditt kollade runt lite i forum och träffade på Ellie och några coola. Tog sen bussen till hanna där vi va ett tag men jag o beata behövde sedan dra för att åka hem till mej och äääta middag. Min pappa tråkig som han är satt och babblade hela middagen. Men så vid halv 8 begav jag o beata oss hem till melker. Där vi hade filmkväll typ med melker och emil, det va riktigt skoj:) Men så vid halv 11 tog vi bussen tillbaka till mej, där satt vi på nån random film som va skum och jag fattde inget alls av den, hahah.

Nu väntar duschen på mej så tjingeling;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0