Ooooops:P

Hej har inet hunnit skriva och bröt ju mitt "veckans löfte" också men dte spelar ju ingen roll, eftersom ingen har kommenterat straff:O TRÅKIGA MÄNNISKOR!
Men alla fall, i fredags va ja m sofia, karin och alicia i stan:)
Vi gick rúnt och kollade i maassor av affärer Och träffade Marion bebis vid plattan!
Vi stod och pratade om alllt och om massor av gammla minnen, gaaaaash va ja saknar henne:(
Fast sen drog K hem vid typ halv 6.
Och alicia drog hem vid 7, men ja o S till björknär och åt på hergårn, mumms.
Men sen på kvällen igen träffa vi A.
Jag S och A va ut på kvällen och gjorde egentligen inte så mkt men hade kul, som alltid:D
Och sen sov vi hos S kollade på bilar, hahha och chillde funderade även på att dra till donken, men dom va tröööötta.

Och så lördan:)
Då va ja m lollo och alicia gullisar:)
Vi åkte till stan igen vi hämtade först ut våra biljeter och åt sen lunch på donken, ja vet vi e fetton:P
Vi hade jätteskoj och satt o pratade om typ allt.
Sen gick vi och kollade på percingar eftersom alla vi vill perca oss.
Vid 4 började bion, vi såg "Har du hört rycktet om Morgans?"
Den va jättebra, och vi hade bajskul för vi satt och fånlog och vinkade åt små gloende fjortisar framfrör oss.
Hahhah, ja lovar Bio är bääääst m mej o alicia!
Efter bion tog vi bussen till ektorp där vi köpte, godis, chips, cola och hyrde film.
Vi hyrde "Night stalker" dne va bara konstig så vi stängde av den:S
Och så hyrde vi "The strangers" dne va riktigt läskig dte är ett tips på skräkfilm för dom som gillar det:D
Och så busringde vi massa, fyfan va jag hade kul!
Vi 1 kom alicias mamma o pappa hem och vi sommnade runt 2 va tvungna för alicia hade match imorse.

Som ja sa hade alicia match imorse ja o lolla följde med och kollade, dom vann med 17 - 12 tror jag:)
Efter matchen va ja m hanni vi gjorde inte så mkt, va först i mönvik för att kolla efter nåt och åkten sen till henne.
Nu sitetr ja och äter glass och kollar på nån film på 3an.
Hahah, känner att det blev lite fettovarning på lördan och söndan:O
Jag som hade varit nyttig mån-fre:(
Jaja nytt försök nästa vecka antar jag, ja måste fan ta och bli smal till sommarn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0