Mååååååndag, usch

Gaaaash vad jag hatar måndagar!

Hejhej, nu sitter ja och kollar på CSI och äter galss mumms:P
Men tänkte berätta lite om dan, efter skolan åkte ja till ekliden och väntade på S och A, i ty 1,5timma..
När dom hade duschat och sånt efter sin idrott gick vi fort till forum för dom va hungriga.
Tog sen bussen till booo gård och pallrade och hemn till sofia.
Vi va hemma och sofia och gjorde faktist inget alls.
Men ja har dte alltid bäst med er tjejeer♥
Men det är för dom slutar ju så jääävla sent så vi kom hem ttyp 6.
Och jag drog typ kvart över sju för dom skulle plugga massa, uuuuuusch.
Men jag orkar iont skriva mer, kanske  slänger in ett inlägg senare.
Glöm inte att kommentra förslag (ni kan läsa om det i inlägget under)

Jag o elsa idag på No, älskar dej gumman♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0