klara jag vill ha dej tillbaka bästis! <3

Va hände me oss egenklign? Vi e ju bra vänner fort men int som förut:(
Vi va ju verkligen bästbästvänner, vi va m varan varje rast?
Vi går ju till och med i samma skola fortfarande:S
Jag berättade allt för dej, och du betyde allt!
Hela 5:an och 6:an va dte vi, och vi ba 7:an ska bli bäst så va hände?
Varje rast, du jag och 5:orna:D
Kommer du ihåg den dan vi hade så jävla kul, när alla ba flydde från oss när vi kom och ville hoppa hopprepp, hahah.
För vi va så flummiga och bara förstörde, och så topperade vi håren och hade banankrivc, hahhahahahaha.
Och sen kom A:arna och va små WB, fan va vi dampa på dom:)
Och jag älskar bilden på oss när vi ligger där på m,arken och dör.
Sen när annelie kom och dampa loss för du inte va på lektion och ja ba: nej men hon har bananlektion?
HAHHHAHAHHAHAHAHHA:D Fyfan va ja saknar allt!
Fukk att vi sluta i boo gård:(
Jag pallar inte skrivca väääärsta långa texten m alla våra minne det skulle ta veckor att skriva ner så mkt vi gjort.
Men bara så du vet jag ÄLSKAR dej bästavän, och jag menar dte här med hela mitt hjärta♥
Snällasnälla ge tillbaka mej min älskling, min bästavän, ja allt man kan komma på.
För du är den ända som kan ge mej det och du är så obeskrivligt undrebar, jag gör vad som helst för dej!
Vad som helst för att få min bästavän tillbaka, jag ger up allt, för jag sakna dej...
Våran låt! Kommer du ihåg?

NJUT!




Kommentarer
Postat av: M A L I N K A R L S S O N

hej Jonna ! fin blogg :) Planer för ikväll ? ;)

2010-01-15 @ 21:29:52
URL: http://sjuttondeapril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0