Jonna hjärta alicia!

Hejsanhejsan, kommer inte kunna skriva så långt för min data laddar snart ut och ja har ingen laddare här, problemproblem!
Ja alla fall idag va ja såklart m alicia, hon väntade på mej i min skola och när ja hade slutat drog vi till henne.
Vi gjorde jätte mummsig smothie och kollade på weding crasher(stavning)
Hahah, vi han ändå inte göra nåt annat plus så orkade vi ärligt inte göra nåt annat.
Och som vanligt har alcia träning halv 6 så ja kom hem tidigt.
Har precis ätit middag och ska göra massa matte nu-_-
Dels för att vi har prov på torsdag, och att ja ligger lite bak.
Eller asså jag låg typ först och då slutade ja jobba:P Jag e smaaaaaarty!
Jajja, fast det är bara 2sidor men ändå.
Så nu blir dte plugg och ska nog göra en ansktismask om ja orkar,
Vi hööörs!
Bild på mej och bäääästis i typ våras, gaaash vad ja ser tjock ut:S

Bild på mej och mina älsklingar S och A vintern 08 asså förra vintern:D
När vi åkte skridskor på bagarn, guuuuuud va vi hade kul! Saknarsaknarsaknar<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0