Jag e cool:)

Jag har kommit på en ny idé eller ja vte inte om nån annan har gjort det förr men alla fall ingen ja vet:)
Jag ska börja m veckans löfte!
Lite kul, asså varje söndag ska jag bestämma ett löfte som ja ska hålla hela vecka;)
Och om ja inte kommer på nåt så får ja väl ta hjälpa av mina läsare.
Och om ja inte håller dte så ska ja göra nåt..... och ni läsare får kommentera förslag typ, låter dte kul?
Asså ja kände att ja behövde komma på nåt kul för min blogg e lite tråkig, och då kommer ja ju inte ha några läsare alls kvar, dte känns ju lite tråååk.

Börjar den här veckan så kommentera "straff" faaast ja kommer nog klara mitt den här vecka:P


Lägga in min outfit varje dag hela veckan:D
Okej kanske inte dte roligaste men ja behövde komma på nåt snabbt.

Kommentarer
Postat av: Lisa

fan vad smart:) <3

2010-01-11 @ 21:25:53
URL: http://typisktlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0