JAG BEHÖVER!

Asså måst skriva av mej för kan seriöst inte sova..
Jag behöver en pojkvän och dte e nu!
Asså nu låter jag som en desperat loser men asså ja menar inte så.
Asså det e bara dte att ja gråter så mkt nu för tiden, så dte skulle liksom va skönt, om ni fattar va ja menar.
Skönt med nån som lyssnar, förstår sen om det verkligen bryr sej spelar inte så stor roll, bara den lyssnar.
För ja lovar allt ja pratar om e tydligen inte alltid nåt man bryr sej om, dt har ja hört alla fall:P
Men ni fattar nån som håller om en och får en att känna sej sådär varm och glad.
Att ha den känslan att man faktist duger, att man inet behövr va snyggast eller smalast på jorden..
Det känns som evigheter dte kändes så fast det faktist inte va det.
Jag brukar vanligtvis neka när folk kallar mej osmart men just i dt här fallet så håller ja med.
Jag börjar liksom inet tänka efter eller känna efter eller va man säger innan det e försent:(
Men hur kan man säga att man är kär i nån och sen när det gått över säga: Men du va ändå aldrig rätt för mej?
Jag fattar liksom inte men en sak, jag vill ha kvar dj som kompis men jag tänker fan inte gråta en ända tår för dej igen, alla fall inet en tår som har nåt med det här att göra...
Just nu i denna sekund önskar ja att ja va imun mot kärlek...

Så nu måste jag sova, förlåt om jag dränker er läsare i mitt just nu lite smått dystraliv, hah;D
Aja får försöka ta dt posetiva i det hela, jag överlever ju♥

Kommentarer
Postat av: lisa

vad fint gumman, känner exakt likadant<3 '

kommer göra allt jag kan göra för att du ska känna lite så iallfall ;)

2010-01-11 @ 16:10:26
URL: http://typisktlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0