Har inte haaaft nån tid till bloggen:P

Hejhej, jag orkar inte skriva så mkt om nyårsafton men lite kort.
Jag o lisa åkte till fruängen för att träffa några kompisar och hade riktigt kul, tiiiills vi kom till slussen..
Och våra bussar inte gick, så vi fick vänta 45min på 22an och sen gå från mensätra till lisa..
Puuuh, det va därimot inte kul.
Men en rätt så lyckad kväll alla fall:)
Och igår gjorde jag typ ingenting va bara hemma hos lisa o kollade på typ 3 filmer, hah.
Men vi va så trötta efter nyårsafton

Och så idag, jag va tvungen att sova hemma efter som jag behövde gå upp 07:20 och dra till min cup.
Vi spelade nämligen nyårscupen, det va as kul:)
Booff(alltså mitt lag) va indelat i två olika lag jag va m bl.a Matilda, carro och eve.
Det gick riktigt bra för oss, vi kom 2:a i vår serier och går vidare till A slutspel=D
Dt andra laget som t.ex sofson speela i gick det int lika bra för dom kom typ sist och ska spela B..:(
Menmen, när det va slut drog ja o sofia hem till mej och fixa oss sen till slussen för att mötta upp mamma.
Hon gav oss biljeter till bio som jag hade bokat sen gick ja o S o åt på donken.
Bion började 18:55 vi såg Sherlock Holmes, det va skit bra.
Jag trodde den skulle va bra men inte så här bra:)
Nu har vi precis kommit hem o ska typ snart sova, hheh.
Men imorn ska vi upp tidigt igen, suck.
I natt sover Sofia o lisa här♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0