Hanna är en onormal människa:S

Hej, har precis kommit hem från min "andra familj" som man kan kalla dom.
Och känner att ja är på vääääldigt bra humör idag vet inte varför men ja;D
Ida va ja som sagt m hannibanni, vi gjorde inte så mkt mn dte  alltid kul ändå.
Och hon hade typ rensat soin garderob och undrad om ja vill ha nåt jag tog 3 t-shirtar och ett linne:)
Sn fick ja också ett par jeans av henne hon typ aldrig har använt som va jätte snygga, hon hatar jeans.
Och så fick ja en skit fin bh av hennes mamma också som hon typ hade köpt utan att pröva den och den va typ för liten.
Kommer bildre på allt längst ner:)
Måsta bara säga att hanna är en vääääääääldigt onormal människa:S
Hennes mamma vill typ åka o shoppa me henne mer än allt annat och hon får typ vilka klädre hon vill, men..
HON VILL INTE? Hon e lite skum, alltid när vi ska shoppa tröttnar hon efter 30min.
Men ska dra m henne nån dag i vcka för att shoppa, mohhahahhaha.
Nu ska ja gå och ta något att drick så vi hörs kanske senare.
Men först lite bilder, väldigt dåligt ljus på bildrena

Jeansen ja fick, är lite ljusare i verkligheten.

En skit söt t-shirt,

Bh, som ser lilla ut? Den e typ grå beige, hahhh gud va fult dte lät mn kan inte förklara

Hahah, den här är så jääävla coool:D

Grå jättesöt tunika som ja inte fatta vaf hon inte ville ha? Hon typ älskar dden.
Sen fick ja ett gråttlinne också som ja inte pallar ta bild på:P
Här kommer dagens outfit också,

Till det hade jag svarta jeansleggings, och bruna stövlar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0