HAHAHA

hejhej, som ni märker har ja inte haft tid att blogga men berättar lite kor nu:)

i tisdags va jag först m sofia i forum och köpte preesenter till matilda, vi typ köpte tillsammans, så dte blev,
ett mörkblått långt linne, ett par rosa trosor, en kofta sak och en idomin, hahh:D
Fast glad blev hon:) Och som sagt va vi på fest hos henne på kvällen.
VI hade skitkulm och mysigt dte va jag, carro, eve, sofia lisa, issa, kanthita och så klart matilda.
Orkar inte berätta sså mkt om dt men det finns bilder på lisas facebook:D
Sen sov vi ju där och sommnade inte förns 5 så vi sov rätt länge så typ hela dan elr fram till 3 va ja hos matilda.
När jag hade kommit hem lämnade ja bara grejerna och drog till forum för att träffa tiiiilde:)
Vi drog ganska direkt hem till tilde och hade skoj.
Vi kollade på chiuauan från beverly hills(stavning) och Hannah montana the movie, yehhhh.

NU ska jag börja fixa mej för om typ 30min måste ja dra från tilde:)
Och ikväll blire ridning för första gången på dte "nya" stället, hoppas det går bra:)
Btw. jag misslyckades lite me min fejkblond sak, hahahaha:)
Jag ska inte färga blont och har inte, men ska därimot snart kanske färga lite mörkare, eller?

Kommentarer
Postat av: Lisa

JA DET SKULLE VARA SKIT FINT GUMMAN!<3

2010-01-07 @ 19:14:35
URL: http://typisktlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0