Kände att det va lite kul:P

TA FRAM MOBILEN & VAR ÄRLIG!
HAR DU PUSSAT NUMMER 2? - Alva, jaaa
VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20? ida, as grym kompis
NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30? -mimmi, ikväll
DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NUMMER 33? - ehm.. min pappa..?
HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9? - dagis (christoffer)
NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG- Mamma typ nu och sen
ÄR DU BRA KOMPIS MED NUMMER 39? -  jaa (william)
HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 36? - mm nej (rasmus)
PRATAR DU MED NR 45 OFTA? - typ varje dag:) (axel lundh)
KÄNNER DU NUMMER 4? - andrea jaa det gör jag-
SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 40 EN KRAM? - tricia hon vill jag alltid ge en kram!!!!
VAD HAR DU OCH NUMMER 23 FÖR RELATION? - bästisar(kim)
ÄR DU KÄR I NUMMER 51? - eh.. hihi nej,
TA FRAM MOBILEN & VAR ÄRLIG!
HAR DU PUSSAT NUMMER 2? - Adam, typ på kinden tror jag:P
VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20? Anton danielsson, asså vi e inte direkt BFF men han gick i min kompis klass.
NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30? - Camilla, hmn det vet man aldrig, nästa gång hon e hos oss
DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NUMMER 33? - Carro, åå gud det vet ja inte vi har känta varan i miiiiljner år:P
HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9? - Anne, hon är mamma till min bäääästis<3
NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG- Amanda, imorn tror jag nog:D
ÄR DU BRA KOMPIS MED NUMMER 39? -  Christopher, ja det kan man väl säga..
HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 36? - Carros mamma, ja kanske faktist men det va i så fall när vi va små, ja o carro asså
PRATAR DU MED NR 45 OFTA? - Danne, ehh, nää men skulle kunna träffa han oftare:D
KÄNNER DU NUMMER 4? - Aggie(agnes) jaaaaaa det gör jag älskar dej !!!
SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 40 EN KRAM? - Cornelia, ja det skulle ja väl:)
VAD HAR DU OCH NUMMER 23 FÖR RELATION? - Beata, kompisar och går i samma klass, älskar dej bebii<3
ÄR DU KÄR I NUMMER 51? - Elias, heheh nej men har vart;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0