Vinterfriluftsdag, karin och spelar möte

Shaa bloggen. Dålig blogging idag jag vet:( Men det kommer nog bli bättre imorn för då börjar mitt surf paket i mobilen och förhoppnings vis mitt smssak också. Ahh, mitt abonnemang har inte börjat funka än, suck.. Det är därför ja dissar alla som smsar, bara så ni vet! Har precis laddat ner massa låtar från en tuff sida karin vissa mej, tack bby<3 Så nu har jag massa elr ja några låtar på mobilen alla fall. Och så har jag laddat över bilder till datan från mobilen. Så om en stund kommer det ett inlägg med massa bilder från dagen :D Outfiten tänker jag inte ens lägga ut för den bestod av KSS byxor, ett rosa linne och mouli koft. Usch jag kände mej som en liten fjortis. Hahah, när jag och karin gick i forum så hade jag luvan för ansiktet typ hela tiden:P Nu känner jag att den blev massa onödig fakta så tänkte berätta kort om dagen så får bilderna säga det mästa. Dagen börja md att hela c-laget åkte till tyresö för att ha friluftsdag, det va faktist kul, specielt när jag tilde och agnes åkte högt uppifrån en backe på n sopsäck! Haha, det gick as fort och va fett skoj. Fast vi blev asblöta i fejset. Ja sen åt vi och pratade mest resten av dan:P Efter det så va jag tvungen att åka tillbaka till skolan för att vänta på karin som sluta typ kvart över 2. Vi åkte till forum en snabbis för karin skulle köpa lite saker. Sen tog vi bussen hem och på bussen hade vi ett trevligt samtal med Emil Voxby, jäää! Väl hemma hos mej, så va vi mest i mitt rum och pratade på skype med en kompis från vänersborg! Och så ringde vi lite av hans kompisar, och så jag orkar inte berätta mer om dte. Och sen vid 7 hade jag spelarmöte vid Boovallen, trevligttrevligt. Ja det va nog allt? Imorn blire ridning och kanske karin:D
Jag vet att det blev liet lång menmen, BLÄDDRA INTE FÖRBI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0