Vaaaaarför!??

Varför i helvete fukkar allt sej???????
Jag tror jag döör Blogg.se dampar man måste "hämta sidan igen" hela j*****vla tiden!
Och Fukking facebook är helt saaajkat! Och om typ en halv månad tar dom bort pea!
Jag dööör allt bara dampar:D
Hahahh, ursäkta mitt damp anfall. Som jag sa blir det Lisa, David och Sajmon imorrn, får se vad för kul vi hittar på. Men nån skoj blir det väl. Har precis BADAT! SUKK ON THAT ALICIA!!! Hahahah, jag e sjukt stolt jag badade i en halvtimme om inte mer:D Asså jag hatar att bada, elr jag ääälskar att bada på sommaren elr i bubbelpoolar men fan ine själv i ett badkar. Det är så, hmn... uttråkande? Men nu gjorde jag det! Mest för att bevis för alicia att jag klarar av det. Pallar inte skriva mer ska kolla runt lite mer på datan och sen ska jag lägga mej och läsa lite SO!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0