Studiedag ;D

Hejhej, igår kom jag ju hem från Hassela och min dörr daaampa så jag sov hos Hanna. Vi gjorde inte så mycket va rätt trötta. Sen vakna jag vid 9!! men somna sen om och vaknade kanske 11. Då åt jag frukost och fixade mej snabbt som fan, för jag skulle gå och möta Simon. När jag hade träffat simon så gick vi hem till David, dom e så gulliga=) Hanna bentson va med oss ett tag också men behövde sen gååååå. Jag S och D hade tänkt att bada i Davids bubbelpool men vi gjorde inte det av nån andledning:S Istället satt vi och typ pratade, hahha, men typ. Fast vi hade kul. Vid Halv 4 gick jag och simon för han skulle klippa sej och jag skule åka till alicias skola för att träffa henne, marion kom också ditt. Vi va först en kortis i forum sen kom min pappa och hämta mej för jag behövde fixa en sak, när jag va klar släppte han av mej vid boo gård och Jag möte M och A igen. Vi gjorde inte så jätte mycket typ skrattade och åt middag på det nya stället vid boo gård. Ja det va väl typ allt? Nu måste jag dra för jag ska lägga ut bilder på DAVID! Mohahahahahhahahahahahahah, vem e det som är evil nu va? Heheheheh <3
Gammal bild på mej och marion från hösten 08 <3

Kommentarer
Postat av: david

jag har bilder på dig också<3

2010-02-08 @ 21:53:39
Postat av: jonna

men du e för snäll för att lägga ut dom:O <3

2010-02-08 @ 21:56:22
URL: http://jopalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0