Ny mobil, jag e löjligt lycklig!

Hejehej, kom hem från forum vid 8 kanske, heheh och har nu ätit och alicia drog nyss. Tänkte berätta lite om dagen. När ja slutade åkte jag till forum för att träffa alicia vi gick runt där och gjortde typ inget alls. Vi vill e egentligen inte va där fast va tvungna för A slutade 3 och jag skulle möta mami där kl 5 så vi hann inte hem. Jag och mammma va där i typ 2,5 timme och höll på m min nya mobil det va massa strul med att jag vill ha samma nr och vi skulle göra om abonemanget och sånt. Jag köpte Sony ericsson Aino i svart blå, den e underbar! Och så när vi gjorde om abonemanget la vi till surf och sms paket så jag har 3000fria sms och e inne på internet hur mkt jag vill. Det e bra! Ja vid halv 8 tog jag och alicia bussen hem, mami åkte bil:P Alla fall eftersom det tog sån tid så hann vi inte göra mycket efter utom att äta middag. Men imorn är det ju JoAl och då hinner vi mer. Vi ska även äta semlor och cola:D Det är en tradition vi har, hahah. Bajs jag hatar en sak med mobiler man ska ju låta dom ladda i typ 1 dygn, så jag kan inte ha den imorn :( Får ha min bajs mobil en dag till..
Kanske kommer ett till inlägg ikväll men nu ska jag se på CSI:NY, jag älskar det♥

Jag älskar er Alicia Anne Sofia Linderborg och Sofia Anna Fanny Darin! (Gammal bild)

Kommentarer
Postat av: m

SV: ÅH! dom kan bli syskon X) skojja <3333

2010-02-16 @ 09:17:05
URL: http://melinaoalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0