Mobilblogg

Hej ligger i sängen och försöker sova. Jag har för mycket tankar i huvudet så det går inte nå bra alls:( så tänkte att det kanske blir bättre av att skriva av mej lite... Jag men har inte så mycket att skriva, men imorn kommer det som vanligt bli sämst blogging. Ska försöka mobilblogga;)Ska alla fall vara med alicia och sofia innan ridningen det är allt jag vet än så länge;D nu orkar jag inte skriva mer för då e jag död imorn på morgonen. Har alla fall redan bestämt kläder vilket är bra. Juste en sista sak, imorn åker lisa min älskling till thailand! Kommer sakna dej som fan bby<33 puss och godnatt alla söta läsare, jonna

Kommentarer
Postat av: lisa♥

miss you man<3

2010-03-01 @ 08:48:21
URL: http://typsiktlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0