Min pappi är bäääst i hela vääärlden!

Hahh, förklaring till rubrikn han  bääst, men en sak till igår när jag kom hem från ridningen så låg de 1000kr vid min säng, ja ba vad e det här? Han ba du får dom! Om du behöver köpa lite kläder elr nåt:) Asså åååhhh, jag blev så jävla gala, hahha, överreaktion? Jajaj. När ja ändå håller på måst jag nämna att jag e lite bäst, jag gick upp vid 5 i 8. Och nu e jag klar! Så jag har hunnit på 45, sminka mej, välja kläder, fixa saker till skolan och duschat. Ja e liiiite bääst. Och som ja sa hann ja ju inte skriva igår p.g.a jag kommer hem vid 11. Men det va jättekul på ridningen och vi hoppade rätt så högt elr ja rätt så alla fall. Jag hade som vanligt Curare baby <3 Och så berättade min kääära vän Hedda en lite gullig sak =) Nu börjar jag om 20 min så tänkte bara slänga in min outfit och facelook!
Jag =)
Lite bättre bild på håret fast det har inte hunnit torka än. Jag vet att jag har fult lockigt håår så inga kommenarer!
Tröja - Lindex
Halsband - Glitter
Jeans - Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: hedda

Hahaah! :D <33

2010-02-12 @ 19:54:09
URL: http://heddaprimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0