Karin, oscar widen hahah, Sajmon, rubbe, elias, hanna:)

Tjena tjena.
Idag slutade jag halv 3 det är niiiiice;) Då åkte jag och karin till forum för hon skulle lämna tillbaka nån tröja och jag behövde titta efter mjukisbyxor. För tror det eller ej jag äger inga mjukisar, elr jo ett par lite förkorta grå som e hos eve och ett par fuuuula blå som jag aaaaaldrig skulle sätta på mej utanför huset, kul information va?:O Hahah, jag vet det e sjukt, men limsom jag har ingen använding för det? Skulle aaaaldig ha dte i skolan, inget illa mot folk som har det, det är liksom inte riktigt jag. Sist jag hade det va i 5 när jag va en lite wb, hahah, det va då det. Mn jag kännde att jag behövde det för som jag inte vet om jag har nämt åker jag till hassela på torsdag och åkr skiiiiidor:D Och då kan det vara skönt m mjukisar. Och jag hittad ett par på bikbok ska åka och köpa dom imorrn elr på onsdag. Hmmn va gjorde vi mr..? Juste vi fikade och hade det jätte trevligt:) När vi senare skulle pallra oss mot bussen stannade vi vid 3 stondet(ja ni som har vart i forum fattar nog) för att vi skulle ta godis. Och då började killen som jobba där prata med oss, han va fett komisk, hahha. Vi va där rätt länge han lärde oss fixa balong sak och vi hjälpte till att blåsa up balonger som skulle sitta runt sofforna. Hahahh, det va fett skoj, och så hade vi en tävlking om vm som kunde fixa en balong först, han vann men till mitt försvar, HAN HAR STÖRRE LUNGOR! Sen fick vi varsin 3vattenflaska den är riktigt coool! Ja vi hade alla fall kul där med han. På bussen träffade vi hanna och sara, sara skulle hem men jag, karin och hanna bestämmde oss för att åka till ruben för att träffa han, sajmon, elias och oscar. Det va länge sen så det va skooooj. Vi va först hemma hos Ruben sen skulle dom ner till Pg´s och äta så jag o karin henka men hanna drog. Sn va vi lite mer hos rubbe. Nu har jag bara settat vid datan och varit coool. Ses ja nu kan ja inte skriva mr för då blir det så långt att ingen orkar läääsa,
Här komme rlite ego pic,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0