Joal som vanligt på tisdagar:)

Ja våra joaldager ser ju oftast likadan ut? Hahahha, alicia kommer till min skola, vi åker hem och där gör vi oftast inte så mycket sne måste alicia på träning vid 17.15. Hhahah, kul? Ne men vi har alltid kul men hinner inte med så mycket för hon har tidig träning. Idag gick hon dock inte på den, så vi åkte hem till mej. Men båda vi hade läxor så hon drog hem vid typ, 6. Nu har jag precis tränat på mina spanaka glosor. Och typ alla har sagt till mej att Glosboken.se e fett bra typ:P Så jag provade det och KÄRLEK till det, hahah. Gud va töntig jag e. Ne jag e cool. Men nu e jag helt klar m spanskan så jag ska gå och duscha så jag blir lite fresh! Kanske skriver mer ikväll. Imorn ska ja va med Lisafisa och vi ska träffa sajmon och kaaanske david fast dom vet inte om det än, mohahahahah. Nu ropar duschen på mej så tjingeling.

Jag är bääääääst!!!! (gloserna)

Bild från Hassela på mej och Hanniiii <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0