Jippi jag har internet!!!!!

Hej, nu har vi kommit fram till hassela, elr ja vi gjorde det vid 7kanske? Ja alla fall, har inte hunnit med så mycket typ ätit, vart på rummet och vart inne på INTERNET! Jag är överlycklig =) Det finn internet här! Elr ja vi köpte, men det va bajsbilligt kostade 90kr för 3dygn. Ganska bra va? Ja det är väl det? För ja har ju åkt bil i princip hela dagen. Men lite bilder har hanna hunnit med att fota dom finns på hennes blogg, klicka här! Och e det inte lite typiskt Alicia åkte till vemdalen i söndags och kommer hem idag och jag åkte idag! Asså vet ni hur det känns? Men vi ska va m varan på Måndag men ändå! Jag tror jag ska gå och dö. Nej men nu måste jag tagga för hanna ska ta "Modellbilder" på mej för jag e så snyggg! Det stavas S J Ä L F Ö R T R O E N D E. Skriver mer imorrn (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0