Jag har inte tid för bloggen just nu men man vet ju aldrig :D

Jag e alltid dålig på att blogga på helgerna men det är för att jag har annat för mej, menmen. Igår efter skolan red jag det va skitkul, orkar inte berätta om det. Alla fall vid halv 8 kom alicia till mej vi åt och jag fixade mej. Och vid 8- halv 9 drog vi ut för att träffa David<3 Först va vi typ vid hemköp och stod och pratde elr jag pratade och dom lyssnade om man säger så. Vi stod där rätt länge, men innan det stängde köpte jag o A Ben och jerry och den nya geisha, fast den va inte så god. Men vi gick alla fall hem till D sen och satt i hans stuga och pratde det va kul:D Även fast vi inte gjorde så mycken men det va kul. Och jag tycker vi va lite osmarta som inte sov där men ja iställt gick vi hem kvart i 1. Jag och alicia satt i min säng och åt glass sen somna vi. Imorse vaknade vi vid halv 11, suck.. Men nu har Alicia precis dragit för att fira sin mami. jag ska snart träffa kariin, så måste dra nu.
IDAG FYLLER MIN ÄLSKLING SOFIA FJOOOORTIS! GRATTIS BBY!♥
(jag är blond på typ alla dom här bilderna men det är dom gammla bilderna som ger mest minnen:D)

Jonna hjärta Sofia<3 Hösten 08:D

J och S. April 09 tror jag? Det va alla fall sjukt varm då:S

Hahah, jag och sofia i 6an när vi va i romme.

Sofia jag och lite klara i sexan<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0