Jag älskar min klass:D

Hejhej, kom hem från min klass moddag för kanske 40min sen. Det va jätte kul faktist, men min mamma va pinsam.. och min mormor. Fast hon e coool hon vann 3ggr! Först åt vi mat och sånt som VI hade lkagat, thaimat, mumms. Sen kladdkaka och så upträde vi lite, hehhe. Det va alla fall fett me skoj ;D Det började 6 och höll på till ja ung halv 9. Fats vi skulle va där 5 och fixa allt innan så hann inte göra så mycket efter skolan men lite hann ja med alla fall. Efters skolan tog jag o Karin bussen till centralplan och gick till björknäs skolan. Och där träffade vi David bebi<3 Och så gick vi ännu mer hem till D. Gick rätt så segt så vi kom fram halv 4 typ och jag o karin drog halv 5. Så det va ju inte så länge men alltid nåt.  K spelade Ds bil spel som hon e beroende av, hahha. Medans jag och D pratade och spelade lite locoroca, jäää. Och så vid halv 5 gick jag och K till orminge för jag skulle till skolan och hon hem. Vi ville va lite snabba så vi gick över motorvägen och dog typ.. Ja det är väl min dag i princip? Jag måst bara säga att jag ääääääälskar D stuga c:
Här kommer dagens dresscod, Tröja - Gina, Kjol - Bikbok och strumpbyxor olika:P



Kommentarer
Postat av: Isa

söt kjol :D

2010-02-25 @ 00:11:28
URL: http://superisa.blogg.se/
Postat av: Chop chop

Måste hålla med Isa. :) Köpte du den nyligen? Ska gå och kolla efter den isåfall. :)

2010-02-25 @ 00:15:33
URL: http://chop.blogg.se/
Postat av: Hanna

Allt bra?

2010-02-25 @ 16:31:02
URL: http://hannisfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0