Hahah, jag är tuff:D

Jag och Hanna som var så lyckliga över att vi hade internet och så bloggade vi inte?
Ja så kan det bli, vi hade det alla fall jätte mysigt och skit kul. Och i fredags kväll (typ) kom ddet ditt en coool man som heter davcid och jag kände igen han som fan! Men jag kunde inte komma på vem det va men sen gjorde jag det och kände min Saaajmon:) Asså nu känner jag att jag e lite sajko som skrev det där för ingen bryr sej? Jaja. Orkar inte berätta så mkt men vi gjorde i för sej inte mycket mer än att åka skidor på dagarna och på kvällarna va alla vuxna typ nere i resturangen och vi baran va på mitt och Hannas rum, trevligttrevligt. Hahah, jag måste bara berätta en sak om idag jag, Hanna och clara gjorte ÅRETS fail failigaste sak idag=) Calle skulle visa oss nån skogsväg och han ba: Nej den e läätt, så vi åkte efter han. Fast den va INTE lätt och i slutet av backen så såg det rakt ut så "gasade" hahaha. Men sen så kom det väääärsta guppet och då ramlade jag (jag vet jag är bäääst) och så kom Hanna men hon hann inte stanna så hon typ la sej ner för att inte åka på mej haha, hon va fett nära på att spetsa mej med sin skida. Och sen så kom lilla clara och hon såg oss typ inte:S Så hon åkte på hanna och flög över mej och slog i mitt huvud med sin skida, HAHHAHAHAH FAIL SÄGER JAG BARA. Och så låg vi där som offer i en hög och skrattade. Men våra ben va typ snurrade så vi kom inte upp. Det åkte förbi en skidskole sak coh hon ba, ja det där är ett exempel på hur man inte ska åka skidor och calle bara stod där och skrattade, fast det hade jag också gjort, synd att han inte filma:( Fast asså jag är bäst på störtlopp för calle är värsta grym på skidor men jag vann när vi tävla i störtlopp! Jag är bara fööör fukkat bäst (=
Imorn blir det först Sajmon och typ David:) Och vid nån tid så ska jag va med älskade alicia och marione<3
Det kommer snart ett inlägg med bilder från helgen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem orkar läsa allt detta mer än jag <333

2010-02-07 @ 23:05:17
Postat av: jonna

typ dom flesta:)

jag vet att de va tobbe som skrev :P<3

2010-02-07 @ 23:29:28
URL: http://jopalu.blogg.se/
Postat av: lisa♥

jag gör, jag älskar dig gumman<3

2010-02-08 @ 10:10:37
URL: http://typsiktlisa.blogg.se/
Postat av: david

ja också<3

2010-02-08 @ 21:51:05
Postat av: jonna

hahah liiite ägd tobbe :P <33

2010-02-08 @ 21:55:54
URL: http://jopalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0