En dag med älsklingen <3

Heej det här blir kort vilket är synd för som jag har sagt åker jag till hassela imorn och vet inte om det blir nån blogging där:S Hoppas det finns internet på hotelt, för datan ska me! Hahah, nog om det. Idag va jag med Marion min babi<3 Vi va först i forum och gjorde inte så mycket men hade suuuuuuperkul som alltid. Först fikade vi typ, sen satt vi och pratade massa minne och lyssna på musik:) Hahah, juste och så fick vi 4 vinebröd(stavning) av en snäll gubbe. Han va cool! Mn vid 5 träffade vi Mariuons kompis Alexandra, som jag förut hatade men hon va faktist riktigt gullig:) Vid halv 7 kanske satt vi oss på 471 för vi inte palla va kvar där och så åkte vi till slutstationen, hah och sen tog vi bussen tillbaka till korset:P Fett nödvändigt jag vet. Marion satt och väntade där med mej tills jag bhövde gå till min buss vi va där i kanske 25min? Vi hade alla fall jätte kul. Marion höll på och tog min mössa och reta mej för jag e kort:( Hahah, och då ställde jag mej på en bänk så hon ramla ihop och så låg vi där i en hög och skrattade. Åh, gud vad jag har saknat dej<3 Ja det va alla fall en skitroligt dag och kul att träffa Marion ingen. Nu måste jag pallra mej till sängen annars  jag dööööd på mornarna. Puss vi ses när vi ses.

Jag äääälskar den här låten, det är bäst när Leighton Meester kommer in:)

Kommentarer
Postat av: H A N N A ♥ - Bloggen för alla ヅ

SV: Men assså gissa varfför hon är det mot dig?:O <33333

2010-02-04 @ 08:47:47
URL: http://hannaface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0