David, Simon och Lisa är gulligast i väääääärlden<3

Hejhej som sagt var jag m David lisa och simon idag:) Skulle ha slutat halv 3 och vi har dubbel spanska.... Men min lärare sa att han kände sej snäll så vi fick sluta 13:40, wohooooo. Fast vi fick ett häfte vi skulle göra klart till imorn men det va fett lätt gjorde det på 10 min medan ja väntade på lisafisa. Vid halv 3 tog vi bussen mot boo gård för att möta simon ääääääääälskling<3 Och så när han slutat tog vi bussen till sjöstugan, och va tvungna att gå äääända hem till David. Och ja va gjorfde vi där inte ås mycklet specielt mest satt och pratade och skrattade åt MEJ såklart! Eller nej kanske inte menliet faktist. Jag måste medje att david har riktigt bra humor asså. Men vi behövde dra hem vid 10 över 5 för D skulle på träning, jag och lisa va då igen tvungna att gå till bussen och S gick heeem till sej. Jag och lisa tog bussen till orminge för att jag skulle köpa lite saker till på fredag när min klass ska ha tårttävling, MITT LAG KOMMER VINNA! Hahhahaha, det va värsta damp gubben på Vi elr vad det nu heter, jag tog en sån här ros blå flask godis och han fick daaaamp och ba nää nu måste du betala 10kr för den där annars anmäler jag dej! Sajk? Och så blev han sur på lisa för hon åt av ett bröd hon skulle köpa. Asså han va sär så vi fick inte handla det andra och han ba jag vill aldrig mer se er här inne, hahahaha. Ja så då gick vi till coop och handla det jag skulle handlat. Så har det väl i stort sätt vart idag=) Hade alla fall jätte kul och myyyss! Jag älskar Lisa Simon och David dom är fett coola <3
Lägger in outfit lite senare;)
Bild från i maj på Sofia mej och Carro =)
Jag vet att vi ser ut som stöööörsta fjortisarna men det va vi inte ;)

Kommentarer
Postat av: david

jag är ju coolast xD<33

2010-02-10 @ 21:24:54
Postat av: lisa♥

bästa dagen eller vad? hehe:)

<33 love to you man:)

2010-02-10 @ 21:49:31
URL: http://typsiktlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0