Dagen med mina ääälsklingar<3

Hej, nu har jag duschat klart så känner mej fresh(stavning?) Ja idag efter skolan va jag med sofia och Alicia det va alldeles för länge sen nu! Vi tog bussen till boo gård och gick hem till sofia. Först åt vi maaat, satt och pratade och sånt. Men sen skulle vi fixa m lite saker som ja inte kan nämna hör. Men sen bestämmde vi oss för att vi behövdse sammla pengar så vi tog alla sofias pantburkar gick tillbaka till boo gårde tog bussen till min mami och hämtade mer flaskor där :D Väntade sen på 414 och drog till orminge. Vi fick inte så mycket pengar men det är alltid nåt. Vi satt där och åt nån supergod sak som man blev så mätt av att det känndes som om jag skulle spy och så pratade vi ännu mer om allt och inget. När vi skulle gå till bussarna träffade vi Karin! och fatima. Men hann inte prata me dom så länge för vi va tvungna att gå till bussen. Alicia och sofia tog 14 hem och jag åkte till papi. Jag har inte gjort så mycket typ vart lite inne på datan och duschat, men nu blire lääääxor:(

Bilderna ni aaaaldrig skulle ha sett och aldrig mer kommer att få se.
(notera inget smink! men ja man måste väl bjuda på sej. Den nerdesta blev vääääldigt stor)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0